ساسای

ساسای

فیلم خنده دار .کلیپ ورزشی. کلیپ خند وانه . سریال دیدنی وفیلم سینمایی . عکس خنده دار . عکس های جالب وزیبا وعجیب . ارایه های ادبی.فیلم تاریخی .طبقه بندی جانداران .تاریخ کامل ایران.پادشاه ها وفرماندهان ایران.میمند شهر بابک .دانلود ها
ساسای

ساسای

فیلم خنده دار .کلیپ ورزشی. کلیپ خند وانه . سریال دیدنی وفیلم سینمایی . عکس خنده دار . عکس های جالب وزیبا وعجیب . ارایه های ادبی.فیلم تاریخی .طبقه بندی جانداران .تاریخ کامل ایران.پادشاه ها وفرماندهان ایران.میمند شهر بابک .دانلود ها

تاریخچه باشگاه منچستر سیتی

تاریخچه: این باشگاه در سال ۱۸۷۸، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد، در سال ۱۹۰۲ نام این باشگاه به منچستر یونایتد تغییر یافت، منچستریونایتد اولین عنوان خود در لیگ انگلیس را در سال 1908 بدست آورد، همچنین آنها یکسال بعد جام حذفی انگلیس را بالای سر بردند.

افتخارات: شیاطین سرخ با بدست آوردن 20 عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس، توانستند بیش از رقیب دیرینه خود، لیورپول ( 18 عنوان قهرمانی) و هر تیم انگلیسی دیگر در لیگ کشورشان افتخارآفرینی کنند، آنها در جام حذفی انگلیس نیز با 11 قهرمانی، رکورددار هستند، این تیم دارنده سه عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اورپا نیز می باشد، قهرمانی هایی که به سال‏های 1968، 1999 و 2008 برمی ‏گردند.

استادیوم: اولدترافورد ورزشگاه این تیم است که گنجایش 75765 تماشاچی را دارد، با اینکه این ورزشگاه در سال 1910 ساخته شده، اما دومین استادیوم بزرگ انگلیس می باشد.

رکوردهای اروپایی: هیچ تیمی در لیگ قهرمانان اروپا به اندازه‏ منچستر با تجربه نیست. این فصل نوزدهمین حضور این تیم در بین باشگاه ‏های برتر اروپا است که از هر تیم دیگری بیشتر است. همچنین منچستر از سال 1996 تا به حال هر سال توانسته جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، آنها در 13 دوره از مسابقات لیگ قهرمانان، در بین 8 تیم مرحله‏ یک چهارم نهایی حضور داشتند، رکوردی که تا به حال تنها توسط منچستر و بایرن ثبت شده است.

دیدار های قبلی مقابل بایرن: طرفداران بایرن به خوبی دیدار های سال 2010 مقابل منچستر را به خاطر می‏ آورند. دیدارهایی که با نتایج 2-1 و 2-3 به پایان رسیدند و بایرن به لطف گل زده در خانه‏ حریف توانست منچستر را پشت سر گذارد. اما بایرن تجربه‏ ناخوشایندی را نیز از همین تیم منچستر دارد، آنها در فینال 1999 در دقایق تلف شده بازی، جام را به یونایتدی ها سپردند، یکی از تلخ ‏ترین شکست‏ های تاریخ بایرن! آمار بازی‏ های پیشین تا حدی به سود بایرن است، از 9 بازی قبلی 3 پیروزی سهم مردان باواریا و 2 پیروزی سهم منچستر بوده و چهار بازی دیگر با نتیجه مساوی تمام شده است.

شرایط فعلی منچستر: بعد از خداحافظی الکس فرگوسن است که 27 سال در اولدترافورد مربیگری کرده بود، تیم منچستر دچار افت شدیدی شد و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول قرار دارد، 7 امتیاز پایین‏تر از تیم چهارم جدول (آرسنال) و این یعنی حضور آنها در لیگ قهرمانان سال بعد یک ماموریت غیرممکن است! شرایط نامناسب این تیم باعث شده آنها جام حذفی انگلیس و قهرمانی لیگ انگلیس را از دست بدهند.

مربی جدید آنها دیوید مویس است، وی پیش تر به عنوان مربی برگزیده‏ فصل در سال‏ه ای 2003، 2005 و 2009 انتخاب شده بود، زمانی که مربیگری تیم اورتون را برعهده داشت. ولی به نظر می رسد با این تیم منچستر چندان حال و روز خوشی ندارد. بسیاری از طرفداران منچستر ناکامی‏ های اخیر تیم را به ضعف مربی جدید تیم نسبت می ‏دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد