ساسای

ساسای

فیلم خنده دار .کلیپ ورزشی. کلیپ خند وانه . سریال دیدنی وفیلم سینمایی . عکس خنده دار . عکس های جالب وزیبا وعجیب . ارایه های ادبی.فیلم تاریخی .طبقه بندی جانداران .تاریخ کامل ایران.پادشاه ها وفرماندهان ایران.میمند شهر بابک .دانلود ها
ساسای

ساسای

فیلم خنده دار .کلیپ ورزشی. کلیپ خند وانه . سریال دیدنی وفیلم سینمایی . عکس خنده دار . عکس های جالب وزیبا وعجیب . ارایه های ادبی.فیلم تاریخی .طبقه بندی جانداران .تاریخ کامل ایران.پادشاه ها وفرماندهان ایران.میمند شهر بابک .دانلود ها

دانلود بازی ایرانی بسیار زیبای موتوری

شما توی این بازی باید از بین موانع و مردم توی خیابون ها و پیاده رو ها لایی بکشید و جلو برید. هدف اینه که بیشترین مسافت ممکن رو بدون تصادف برید و البته تا جایی که میتونید سکه جمع کنید. همینطور ماموریت هایی هم برای شما در نظر گرفته شده که با انجام اونها میتونید سطح خودتون رو بالا ببرید و لقب های جدید دریافت کنید.

اگه دوست داشتید میتونید یه چهره جوات برای خودتون توی بازی درست کنید تا همه شما رو با اون چهره ببینند. توی بخش “رده بندی” میتونید رکوردهاتون رو با بقیه مقایسه کنید و ببینید توی جدول رده بندی ما چندمید. همینطور میتونید چهره بقیه رو ببینید و کلی بخندید!

 

Motori-11

طراحان استودیوی “گلیم گیمز” بازی رانر “موتوری” را در حال و هوای تهران اوایل انقلاب طراحی کرده اند که در آن باید سوار بر موتورسیکلت در خیابان های نه چندان شلوغ آن زمان لایی کشی کنید و بالاترین امتیاز را به ثبت برسانید.

 

بزرگترین نقطه قوت موتوری، فضاسازی عالی و طراحی گیرای اتمسفری است که هر کسی را به تهران دهه شصت خواهد برد؛ از موزیک قهوه خانه ای منوی ابتدایی اش گرفته تا طراحی خیابان ها، ماشین ها، تیپ و قیافه کاراکترها و ادبیات خاص آن دوره!

Motori-1

کاراکتر بازی که هم می تواند مرد و هم زن باشد، قابل شخصی سازی است و احتمال اینکه از دیدن پشت موهای بیست سانتی متری و ابروهای کلفت و پیوسته آنها قهقهه خنده را سر بدهید بسیار بالاست. اوج این خنده هم برای زمانی است که پس از باخت، اعلامیه تان که امتیاز و سکه های بدست آمده در آن ثبت شده را مشاهده می کنید.

Motori-3

موتوری یک رانر Side Scroller است که در آن می توانید موتور را در سه جهت (از عمق کادر به سمت صفحه نمایش) جابجا کرده و برای این که حوصله تان از لایی کشی سر نرود، کمی با بوق زدن مردم آزاری کنید و برای خودنمایی هر از گاهی تک چرخ هم بزنید. حتی قادرید به سبک جی تی ای، آهنگ در حال پخش از ضبط موتور را هم عوض کنید.

Motori-2

با انجام مأموریت های مختلف هم سکه و امتیاز بدست می آورید که می توانند خرج خرید موتورهای جدید، حرکات نمایشی، آزاد کردن ترک نشین و انواع لباس و سبیل شوند. موتوری به رایگان برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و هم اکنون از طریق کافه بازار می توانید آن را دانلود و سفری نوستالژیک به تهران قدیم داشته باشید. توصیه می کنیم برای حمایت از سازنده، پرداخت های درون برنامه ای را فراموش نکنید.

02

اشتراک گذاری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد