ساسای

ساسای

فیلم خنده دار .کلیپ ورزشی. کلیپ خند وانه . سریال دیدنی وفیلم سینمایی . عکس خنده دار . عکس های جالب وزیبا وعجیب . ارایه های ادبی.فیلم تاریخی .طبقه بندی جانداران .تاریخ کامل ایران.پادشاه ها وفرماندهان ایران.میمند شهر بابک .دانلود ها
ساسای

ساسای

فیلم خنده دار .کلیپ ورزشی. کلیپ خند وانه . سریال دیدنی وفیلم سینمایی . عکس خنده دار . عکس های جالب وزیبا وعجیب . ارایه های ادبی.فیلم تاریخی .طبقه بندی جانداران .تاریخ کامل ایران.پادشاه ها وفرماندهان ایران.میمند شهر بابک .دانلود ها

فرماندهان وپادشاهان ایران

چند تن ازپادشاهان وفرماندهان ایران 

پادشاه یزدگرد سوم

پادشاه خسرو پرویز


نظرات 2 + ارسال نظر
سورنا چهارشنبه 27 آبان 1394 ساعت 19:06

چند تا سوال.چی کار می کنی که وقتی تو مطلبات رو چیزی کلیک می کنیم یک مطلب میاره؟راستی ببینم چطوری قسمت های مختلفی میزاری مثل ویدیو های خندوانه.ایمیل زیاد داری؟

شما می تونید با لینک کردن مطالب اونارو داخل یک مطلب بگذاری

تک طراحان جمعه 8 آبان 1394 ساعت 15:16

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
من قاسم نظرپور هستم از کرمانشاه و کارشناس ارشد رشته مکانیک هستم من مدرس نرم افزار کتیا هستم وموسس شرکت تک طراحان تا حالا فایل های متعددی به صورت مالتی مدیا ایجاد کردم. من قصد دارم هر چه سریعتر این فایل ها رو بفروش برسونم البته کارهایی هم انجام دادم از قبیل رفتن به فرهنگ و ارشاد برای مجوز ساخت سی دی اما یه پروسه بسیاری طولانی رو داره و اینکه هزینه شم سنگینه با شرکت بهکامان هم تماس گرفتم که اسپانسر مالی من بشه که ازکارهای من یک پک آموزشی به صورت مالتی مدیا بسازیم و بفروشیم اما متاسفانه اون ها هم دست رد به سینه من زدند و گفتن که هزینه این کار بالاست و یه ریسک هستش اگه سرمایه گذاری کنن ممکن فروش قابل توجهی نداشته باشه
اومدم خودم یه شرکت طراحی ثبت کردم و همچنین یه سایت زدم برای شرکت
الان خواستم یه پیشنهاد بدم به شما و بگم همکاری کنید که این فایل ها رو بفروشیم
و شما هم یه قسمت سهم داشته باشید از فروش . یه سهم شما دو سهم من
فایل های من کمتر از 9000تومن نیستند و هر فایلی که فروش برسه سه هزار تومن به شما میرسه
یعنی اگه یه دونه از فایل های من هزار مرتبه فروش بره 3000000تومن فقط سهم شما میشه
اگه موافق به همکاری بودید خبرم کنید
یا اینکه نویسنده سایت من بشید و به ازاء هر مطلب و مقاله آموزشی که در سایت قرار میدید دویست تومن از ما دستمزدبگیرید
و یا اینکه فایل های آموزشی سایت ما رو در وبلاگ خودتون تبلیغ کنید و لینک بدید به ازاء هر فروش 30درصد پورسانت بگیرید .اگر دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید حتما با ما تماس بگیرید
اینم شماره های من
09015213050
09189955306
و آدرس وب سایتم
www.taktarahi.ir
و ایمیلم :
Ghasemnazarpour15800@gmail.com

باشه قبول چه طوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد